Summer Avon Beauty Case


Avon mi je jedan od najomiljenijih brendova još od osnovne škole. Sećam se da sam naručivala proizvode i željno ih iščekivala svaki mesec jer su u meni budili osećaj zadovoljstva i ushićenja. Toliki osećaj da sam i sama htela da postanem Avon dama, ali nisam. U međuvremenu, ta Avon dama kod koje sam naručivala se odselila i sve što mi je ostalo od Avona jesu stari katalozi i pakovanja od proizvoda. Sve do sada.

Kofer plave boje stavljam na sto, okrećem i odmeravam. Osećaj ushićenja i zadovoljstva su ponovo tu. Kao što znate, osvojila sam kofer Avon kozmetike preko Joy časopisa i budući da je stigao mogu da vam pokažem šta sam dobila. Proizvodi su lepo spakovani i čekaju da ih otvorim. A onda to činim i vidim...
_______
Avon is one of my most favorite brands since elementary school. I remember ordering products and eagerly awaited every month because I sensed satisfaction and elation. I felted so much elation that I wanted to become an Avon lady, but I didn't. Meanwhile, the Avon lady from who I ordered has moved and all what left to me are Avon catalogs and packings of products. Until now.

Blue suitcase is on the table. I'm turning it around and checking him out. The satisfaction and elation feeling is back. As you know, I won a Avon case through Joy magazine and now when he is finally here, I can show you what I got. Products are beautifully packaged and they are waiting for me to open them. I do so and then I see...

Glow bronzing pearls
Those pearls I wanted to order since forever, but somehow, I never did. They have always attracted my attention in catalogs, and now I can try 'em and I can't wait! They're really fascinated to me.
Glow kuglice za bronzani ten
Ove kuglice sam oduvek želela da naručim, ali igrom slučaja, nikad nisam. Uvek su mi privlačile pažnju u katalozima, a sada, evo, mogu i da ih isprobam i to jedva čekam! Stvarno su mi fascinantne.

Glow nail polish Flaming Orange
You can guess that this is about orange nailpolish. As you can see, he is orange but with golden tinsels. He is a little bit garish, but I do like the color. I think this is first orange nailpolish in my collection. 
Glow lak za nokte Flaming Orange
Kao po imenu, možete shvatiti da je u pitanju narandžasti lak. Narandžasti ali sa zlatnim šljokicama. On je pomalo drečav, ali dopada mi se boja. Mislim da je ovo prvi narandžasti lak u mojoj kolekciji.

Glow nail polish Plush Berry
About this nail polish, his color is like beetroot and he doesn't have tinsels. He's so good, really. His color is like bordeaux, but it's actually pinky.
Glow lak za nokte Plush Berry
Što se tiče ovog laka, on je boje, ehm, cvekle, ali nema šljokice. Predobar je, zaista. Vuče na bordo, ali je zapravo rozikast.

Nutra Effects Hydrating Daily Face Cream
Smells amazing and I'm sure it will hydrate excellent. As for daily creams, I don't use them so much often, but this cream with this smell... I think I will.
Nutra Effects hidratantna dnevna krema za lice 
Miriše neverovatno i sigurna sam da će odlično da hidrira. Dnevne kreme i ne koristim toliko često, ali ova sa ovakvim mirisom... mislim da će ići.

Beige scarf
Among these beauty products, there was a one scarf which I already fitted with one outfit. It's just needs to get a little colder and the scarf would see the light of day.
Bež ešarpa
Među ovim beauty proizvodima našla se i jedna ešarpa koju sam već uklopila sa jednim outfitom. Samo treba malo da zahladni i ugledaće svetlost dana.

I want to thank Joy for publishing my picture and Avon company for these amazing products they send me.
Ovom prilikom želim da se zahvalim Joyu na objavljenoj slici, kao i Avon kompaniji na ovim divnim proizvodima.
_______
Instagram | Twitter | Bloglovin' | Youtube | Facebook | Tumblr

21 comments:

  1. I meni je takođe Avon jedan od omiljenih brendova! Imam iste lakove za nokte! <3 <3
    http://mirjanasmagicalcorner.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  2. Divan post! Slažem se da je Avon predobar, tako da i ja često naručujem raznu kozmetiku i stvarčice.. Lakovi za nokte su presavršeni, a ešarpa mi se čini vrlo interesantnom (imam sličnu). ♥

    allforyou23.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. Zaista je dobar, a ono što je najbolje jeste što svaki mesec imaju nove proizvcde, dok neki stari menjaju pakovanje. Zaista su neverovatni. :) Baš mi je drago! ♥

      Delete
  3. Aa jao, predobro. Dobila si predobre stvarčice. Ja takođe mnogo volim Avonove proizvode. Odličan post draga.☺♥

    http://fashionholicyeahh.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slažem se sa tobom- Mnogo sam se oduševila kada sam videla kuglice. :D Hvala ti. ♥

      Delete
  4. Odličan post, kao i cijeli blog! Svaka čast :) <3

    ReplyDelete
  5. Super post, sviđa mi se novi izgled :)

    allforgirls14.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Following you!

    New Post! :http://freedomandphotography.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Odlične stvariiiiiiiii !
    Ove perle su mi na listi želja, a kremica je svakako jedan od favorita. ! ☺

    ReplyDelete
  8. Svidja mi se ovaj lak kao boje ‘cvekle‘.

    Flyovanje.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Divne beauty stvari! Lakovi za nokte mi se puno svidjaju :) xx Maja
    ❤ http://majasmuffin.blogspot.si/

    ReplyDelete
  10. Imam Avon Glow bronzer,ne bi ga nikad mjenjala predobar je.
    Nisam neki fan Avonovim lakova,ali vjerovatno cu isprobati par novih :*
    xx

    http://zeberry.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  11. Dobila si sjajne proizvode! I ja volim Avonove stvarčice, sjajne su :)

    http://milicasdiary389.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  12. I ja također volim Avon. Prelijep post, jako mi se sviđa :D

    http://catherinehere.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  13. Avon je odličan. Ja sam jako zadovoljna NutraEffects kremom, super je. :D Jako lijep post i fotografije. :)

    mypolishbook.blogspot.com

    ReplyDelete

Hvala na odvojenom vremenu i vernom čitanju. Nadam se da vam se ovaj post dopao, a mi se čitamo u sledećem postu. 💫